חה"כ אוריאל בוסו: "שר האוצר עשה מעשה אשר לא ייעשה"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ אוריאל בוסו: "שר האוצר עשה מעשה אשר לא ייעשה"

    חה"כ אוריאל בוסו, יו"ר השדולה ליוקר המחייה בכנסת, בראיון לתוכנית שטח כלכלי בהגשת צבי טסלר: "שר האוצר בנושא הרפורמה בחקלאות וברפורמה בתחבורה ציבורית עשה מעשה אשר לא ייעשה. מחיל רפורמות מאוד דרמטיות שמשפיעות על כל אזרח בתקופת פגרה, והוא אומר לעצמו על אף שיש התנגדות גורפת לכך עד שתחזור הכנסת הכול יישכח."

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר השדולה ליוקר המחייה בכנסת, חה"כ אוריאל בוסו בראיון לתוכנית "שטח כלכלי" שנערכה אתמול בהגשת צבי טסלר: "אני רוצה להקדים בתנחומים למשפחות הנרצחות שהלכו ביום רגיל לתחנת דלק וחיית אדם פוגע בהם ורצח אותן. אני לא רוצה להיות ציני ביום הזה, אבל אני מקווה שמנסור עבאס מסייע לבנט לנסח את הודעת הגינוי, לא ייתכן שלא מקצים כסף מבטלים את האכיפה על יישובי הבדואים בנגב, ככה זה נראה".

    "הימין נמצא במצב מאוד נחות, כל אחד בממשלה הזאת מקדם את האג'נדות שלו. אין שום גוף ימני שיודע לעמוד על שלו. בני גנץ שולט ביד רמה במשרד הביטחון, מקבל גיבוי מלא מהצד השמאלי תמר זנדברג ומוסי רז. כואב הלב לראות את אביו של אהוביה סנדק בוכה על מות בנו במאחז מעוז אסתר שנהרס"

    "שר האוצר בנושא הרפורמה בחקלאות וברפורמה בתחבורה ציבורית עשה מעשה אשר לא ייעשה. מחיל רפורמות מאוד דרמטיות שמשפיעות על כל אזרח בתקופת פגרה, והוא אומר לעצמו על אף שיש התנגדות גורפת לכך עד שתחזור הכנסת הכול יישכח. האפליקציה תהיה זולה מהרב קו, למה לבטל את ההנחות הללו? מצה יעשו המבוגרים, החרדים והחברה הערבית? עוד פעם תושבי יבנה וגדרה ישלמו את התחבורה הציבורית את תושבי תל אביב"

    "הם מעבירים רפורמה בלי להתייחס לציבור. יש מושג של תזכיר חוק כלכלי של תיקוני חקיקה בחוק ההסדרים שפורסם להערות הציבור ביולי 2021. בשורה תחתונה אנחנו יודעים מה המטרה של הממשלה להכניס עוד כסף לקופת האוצר מהמקומות הקלים והחלשים. משרד התחבורה מתגאה שהוסיפו מיליארדים. שאלו אותה מה עשיתם עם הכסף לסובסידיה לשכבות החלשות? אמרו לא"

    גם באמצעות תשלום בטלפונים הכשרים, באוצר חיכו שאנשים כמו הרב אריה דרעי ותנועת ש"ס, שמקדמים נושאים חברתיים ובולמים כל הצעה שלהם. גם מה שהציע הרב מקלב נבלם כי זה לא מעניין אותם" סיים בוסו את הראיון.

     



    0 תגובות